Banenmarkt Zeeland

UWV Klant en Service

Als je bij UWV werkt, weet je waar je het voor doet: mensen verder helpen met werk en inkomen. Werken bij UWV is tastbaar, je werkt aan echte vraagstukken van mensen, ieder met eigen uitdagingen, ambities en drijfveren.

Iets meer over Klant & Service binnen UWV

UWV helpt mensen op weg bij het vinden of behouden van werk. Klant & Service is het gezicht van UWV voor veel mensen die gebruikmaken van onze dienstverlening. We stellen hierin de mens centraal en houden rekening met zijn of haar persoonlijke situatie. Want we willen dat iedereen zich door UWV gezien, gehoord en geholpen voelt. Zowel cliënten als werkgevers. Op deze manier leveren wij een bijdrage aan een samenleving waarin iedereen mee kan doen. Want bij UWV werk je niet alleen voor jezelf. Je werkt voor ons allemaal.

Wat ga je doen

Als Klantadviseur help jij cliënten die telefonisch of digitaal contact opnemen met UWV omdat ze een vraag hebben. Je biedt deze mensen dienstverlening van hoge kwaliteit en met een menselijke maat, door aandacht te hebben voor hun persoonlijke situaties.Samen met een team van gedreven collega’s luister je aandachtig naar hun behoeften en zorgt voor oplossingen die écht het verschil maken.

Wat kun je van ons verwachten

Werken bij UWV betekent aandacht voor je ontwikkeling (incl. uitstekende opleidingsmogelijkheden) en een goede werk-privé balans. In deze positie kun je het verschil gaan maken bij de grootste digitale dienstverlener van Nederland. De UWV organisatie is uitdagend, complex en boeiend. Wij bieden je een interessante werkomgeving waarbij je nauw samenwerkt met verschillende disciplines binnen en buiten de afdeling. Daarnaast lever jij een bijdrage aan het perspectief van onze cliënten.

 

Iets meer over zaken binnen ons bedrijf

Meer over divisie Klant en ServiceJe komt te werken binnen de divisie Klant & Service. De professionals van deze divisie zijn verantwoordelijk voor alle communicatie met onze cliënten, via internet, telefoon, brieven, brochures en formulieren. We zorgen snel voor een antwoord of oplossing. Online waar het kan, persoonlijk waar het nodig is. Ons Klantencontactcentrum verwerkt ieder jaar miljoenen vragen van cliënten, werkgevers en zakelijke relaties. Wij staan voor persoonlijke en waardevolle online dienstverlening en persoonlijk contact. K&S bestaat uit ongeveer 1.500 medewerkers.We hechten waarde aan effectieve dienstverlening, met oog voor de menselijke maat. We investeren daarom sterk in onze medewerkers, o.a. in de vorm van opleidingen en ondersteuning bij persoonlijke ontwikkeling. We willen medewerkers aan ons binden door een aantrekkelijke werkgever te zijn. Dat doen we door ruimte te bieden voor persoonlijke ontwikkeling en groei, investeren in vakmanschap, stimuleren van eigenaarschap, creëren van een aangename werksfeer, het inhoudelijk interessant werkpakket aan te bieden en goede arbeidsvoorwaarden (o.a. vast dienstverband). 

 

Bekijk alle openstaande vacatures van het UWV

Algemene bezoekersvoorwaarden

Banenmarkt 'Werken in Zeeland' is een onderdeel van LMG strategie+creatie